Hakkımda

Fotoğrafım
Türkiye
Unutmamak adına bir AKIL DEFTERİ.

13 Aralık 2010 Pazartesi

Sur Kenti Hikayeleri


Ali Ayçil'in iç içe geçmiş hikayelerinden oluşan bu kitabını mutlaka okuyun. Ben iki-üç yıl önce okumuştum. Dün gecenin ilerleyen saatlerinde camdan karın yağışını izlerken içimi nedensiz bir hüzün kapladı ve raftan tekrar indirdim kitabı. Ortalardan bir sayfa açtım ve okumaya başladım. Satırlar akıp gitti.

Hikaye ile roman arasındaki yapısı, yer yer İhsan Oktay Anar tadı vermişti ilk okuduğumda bana. Sürekli elimin altında. Bence son yıllarda Türk Edebiyatında çıkmış en yetkin eserlerden de biri.

"Bu gün Sakine'yle iki defa göz göze geldim.
Dünyanın en güzel iki ülkesine sahip olduğumu da, karanlık bir han odasından başka bir yer olmadığımı da bu gün anladım"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder